Wednesday, November 2, 2011

Tiga peledak Penyu kekal


TRIO peledak berbisa Terengganu yang diketuai penjaring terbanyak musim ini, Abdul Hadi Yahaya, Mohd Ashaari Samsuddin dan Abdul Manaf Mamat kekal bersama skuad itu musim depan.

Selain itu, nama besar yang turut dikekalkan ialah penjaga gol, Mohd Sharbinee Allawee Ramli, Joseph Kalang Tie, Reeshafiq Alwi, Mazlizam Mohamad, Marzuki Yusof, Ahmad Nordin Alias dan Ismail Faruqi Ashari.

Kelmarin, dalam sidang media khas di pejabat PBSNT, Presiden Datuk Che Mat Jusoh mengesahkan akan mengekalkan kesebelasan utama manakala beberapa pemain lagi masih dalam peringkat perbincangan dan keputusannya bakal diketahui dalam masa terdekat. 

Pemenang kasut emas, Abdul Hadi terpaksa menolak tawaran beberapa pasukan lain kerana masih sayangkan pasukan Terengganu yang banyak melonjak namanya dalam persada bola sepak.

Katanya, sebelum ini namanya tidak dikenali biarpun sudah tiga pasukan diwakili tetapi ketika bersama Terengganu, namanya menjadi sebutan ramai peminat apatah lagi terpilih mewakili skuad kebangsaan.

“Sebab itulah saya tidak mahu berhijrah sebaliknya mahu kekal di sini lebih-lebih lagi PBSNT masih memerlukan khidmat saya,” katanya.

Bagi Abdul Manaf pula, musim ini mempunyai suka duka biarpun melakar kejayaan muncul juara Piala FA dan melangkah ke final Piala Malaysia, kesedihan kehilangan bapa tetap diingati.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...