Thursday, January 10, 2013

Hodak: Jangan melatah, beri Keita peluang


Sumber: Bernama

PENYOKONG The Red Warriors diminta jangan cepat melatah dan terus menghukum pemain import Keita Mandjou berikutan persembahannya dalam beberapa perlawanan sebelum ini yang dilihat 'lambat panas'.
   
Ketua jurulatih Kelantan Bojan Hodak berkata beliau percaya Mandjou sedang tercari-cari rentak permainannya.
   

"Keita Mandjou perlu diberi sedikit masa untuk meningkatkan prestasinya dan berada pada kemampuan sebenar seperti ketika menjadi penjaring terbanyak bersama Perak dulu," katanya.
   
Bercakap kepada pemberita di sini hari ini, beliau percaya pemain itu boleh memberi persembahan terbaik dan membantu pasukan mencipta kejuaraan musim ini.
   
Pada perlawanan pertama Liga Super malam tadi ketika menentang Selangor PKNS, Kelantan hampir dihukum di gelanggang sendiri sebelum Zairul Fitree Ishak menyudahkan sepakan percuma daripada Mohd Badhri pada minit-minit akhir perlawanan.
   
Kelantan menang tipis 2-1 ke atas Selangor PKNS pada perlawanan itu yang menyaksikan prestasi Mandjou berada di bawah kemampuan sebenarnya sebagai penyerang.
   
Beberapa percubaan yang dilakukannya gagal memberi sebarang jaringan untuk Kelantan, sekali gus mengundang rasa marah dalam kalangan penonton. - Bernama

1 comment:

  1. Dear Bojan.....please don't be stubborn like Gopal....fans are pleading as we want to see the young and vibrant player like Petratos not the old horse like keita....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...