Thursday, May 19, 2011

Ramzul mahu tebus kegagalan ketika menentang Selangor

KOTA BHARU - Penyerang muda Kelantan, Muhammad Ramzul Zahini Adenan mahu menebus kegagalan memanfaatkan beberapa peluang gol ketika menentang Selangor pada separuh akhir kedua Piala FA di sini, kelmarin.

Ramzul terkilan kerana gagal mengulangi persembahan terbaiknya ketika membantu Kelantan membenam Selangor 5-1 dalam aksi separuh akhir pertama Piala FA Jumaat lalu.

“Saya memohon maaf kepada penyokong Kelantan kerana gagal memanfaatkan beberapa peluang gol pada perlawanan tersebut.

“Jika peminat berasa kecewa, saya lebih kecewa kerana mempunyai peluang untuk menjaringkan gol, kegagalan saya itu memberi kesan kepada pasukan secara keseluruhan.

“Saya masih baru dan banyak lagi yang perlu dipelajari, saya kena terus fokus dan memperbaiki segala kelemahan,” ujarnya.

Menurutnya, untuk perlawanan dengan Felda United hari ini, dia telah bersedia sepenuhnya jika diturunkan.

“Saya akan memberikan persembahan terbaik dalam perlawanan itu dan cuba hasilkan gol ataupun membuka ruang kepada rakan-rakan sepasukan,” katanya.

Kata Ramzul, perlawanan hari ini merupakan peluang terbaik untuk dia mendapatkan semula kepercayaan selepas mempamerkan aksi kurang menyakinkan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...