Friday, August 2, 2013

Kemunculan pertama Aimar

Sumber: Harian Metro

Johor Bahru: Bekas pemain antarabangsa Argentina, Pablo Aimar akan membuat penampilan pertama bersama Johor Darul Takzim (DT) apabila menentang kelab Liga A Australia, Perth Glory pada aksi persahabatan di Stadium Larkin, 14 Ogos ini.

Pemain paling mahal Liga Malaysia (Liga M) itu yang akan menyertai skuad Harimau Selatan musim depan dengan nilai RM6.1 juta (AS$2 juta) dikhabarkan sudah mengesahkan penampilannya untuk beraksi pada perlawanan itu yang menjadi medan pemanas badan sebelum memulakan kempen Piala Malaysia, 20 Ogos ini.



Bagaimanapun, Aimar yang kali terakhir beraksi untuk kelab Liga Portugal, Benfica tidak akan menyarung jersi Harimau Selatan selepas Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) tidak membenarkan pendaftaran baru terutama pemain import menghadapi saingan piala berprestij itu.

Turut bersama Aimar pada perlawanan itu ketua jurulatih baru Johor DT, Cesar Ferrando Jiminez yang akan menilai corak permainan skuad Harimau Selatan dan bakal menjadi penasihat kepada Azmi Mohamed yang mengambil alih tugas daripada Fandi Ahmad yang kini memegang jawatan pengurus pasukan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...