Thursday, December 22, 2011

15,000 tiket untuk aksi Kelantan-Persebaya



Afandi Hamzah (tiga kanan) bersama wakil MSL, Raja Azura Shamim (kiri) menunjukkan baju 'Unity Cup' yang akan dipakai pemain Kelantan pada aksi persahabatan dengan Persebaya, esok.


KOTA BHARU - Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) menyediakan 15,000 keping tiket perlawanan antara Kelantan menentang juara Liga Prima Indonesia (IPL) Persebaya FC bagi merebut kejuaraan Yayasan Persahabatan Malaysia-Indonesia (Permai) di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, (esok).

Timbalan Presiden KAFA, Datuk Afandi Hamzah berkata, tiket-tiket tersebut akan dijual bermula pukul 10 pagi ini di Stadium Sultan Muhammad IV.

Menurutnya, peminat setia Red Warriors boleh mendapatkan tiket pada harga RM30 untuk astaka utama, RM20 (astaka dua), RM12 (terbuka) dan RM5 bagi kanak-kanak.

"Peminat dinasihat supaya mendapatkan tiket lebih awal bagi mengelak kesesakan di kaunter. Pertemuan ini menjanjikan persembahan menarik kerana kedua-dua pasukan merupakan juara liga di negara masing-masing.

"Ditambah pula dengan kehadiran tunggak import, perlawanan ini dijangka sengit. Ini peluang terbaik buat peminat bola sepak tempatan khususnya di Kota Bharu menyaksikan aksi berprestij kedua-dua pasukan," katanya kepada pemberita di sini, semalam.

Affendi memberitahu, pertemuan ini merupakan satu penghormatan tertinggi kepada Kelantan selaku juara Liga Super musim ini, begitu juga kelab tersebut.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...