Friday, April 13, 2012

Tekad akhir Hamidan


Harian Metro

PENYERANG Kedah berasal dari Ghana, Hamidan Mohamad mahu membalas budi pengurusan Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) dengan menjaringkan seberapa gol yang mampu ketika bertemu Sarawak di Stadium Darulaman malam ini walaupun mengetahui perlawanan itu adalah yang terakhir buatnya bersama Hijau Kuning.


“Saya tidak kecewa walaupun kontrak saya ditamatkan KFA dan menjadikannya sebagai cabaran meningkatkan lagi permainan tidak kira di mana saya beraksi selepas ini, tapi buat masa ini, kejayaan Kedah adalah matlamat utama saya.

“Saya yakin sorakan ribuan peminat setia mampu membangkitkan semangat kami untuk memberikan yang terbaik,” katanya, semalam.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...