Friday, March 18, 2011

Azraai sedia teraju Kedah

MOHD Azraai Khor Abdullah sedia kembali membimbing skuad bola sepak Kedah jika menerima tawaran dan pihak Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) juga bersedia menerima beberapa syaratnya.


Azraai meninggalkan skuad Hijau Kuning pada 2009 dan dilantik sebagai jurulatih skuad bawah 21 tahun negara Harimau Muda A.

“Saya bangga dengan sokongan padu ditunjukkan penyokong Hijau Kuning yang mahu saya kembali semula membimbing Kedah, melalui laman sosial Facebook dan media.




“Bagaimanapun, saya tidak menerima surat dan panggilan daripada KFA untuk menggunakan khidmat saya semula.

“Saya akan tunggu dan lihat perkembangan semasa KFA,” katanya.


Kedah merehatkan jurulatih Ahmad Yusof dan melantik penolong jurulatih Radhi Mat Din sebagai pemangku bagi satu tempoh yang ditentukan kelak.




Langkah itu dibuat KFA ekoran peminat Kedah melahirkan rasa kecewa dengan prestasi pasukan yang tersingkir daripada saingan awal Piala FA.

Azraai berkata, sekiranya menerima tawaran KFA, beliau akan melakukan perbincangan lebih terperinci dan mahu beberapa syarat yang dimintanya dipenuhi agar peristiwa 2009 tidak berulang lagi.



“Saya akan kenakan syarat tertentu sebelum menerima sebarang tawaran. Lebih elok jika saya dan KFA capai kata sepakat barulah saya boleh terima,” katanya. - Bernama

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...