Wednesday, December 26, 2012

Subramaniam tak beraksi tujuh bulan

Harian Metro


PEMAIN pertahanan Kelantan, S Subramaniam terpaksa melupakan seketika hasrat bersama The Red Warriors pada permulaan musim Liga Malaysia 2013 kerana perlu berehat kira-kira enam hingga tujuh bulan akibat kecederaan lutut.

Subramaniam yang mengalami kecederaan itu ketika menentang ATM di final Piala Malaysia, Oktober lalu berkata, walaupun sudah melakukan pembedahan 1 Disember lalu, kecederaan lututnya memerlukan masa untuk pulih sepenuhnya.



Katanya, dia kecewa kerana tidak dapat membantu Kelantan untuk tempoh panjang namun yakin pasukan yang merangkul tiga kejuaraan itu mampu mempertahankan semua piala dimenangi.

“Sungguh kecewa kerana terpaksa berehat begitu panjang. Bagaimanapun saya yakin kami mampu mempertahankan tiga piala dimenangi musim lalu,” katanya.

Menurutnya, biarpun tidak berpeluang turun berlatih, dia tetap gembira dengan perkembangan terkini pasukan apabila mengetahui pemain baru yang menyertai gergasi Pantai Timur itu mula menunjukkan kehebatan masing-masing.

“Meskipun tidak dapat berlatih, saya diberitahu yang pemain baru beraksi cemerlang bagi membantu Kelantan menghadapi saingan musim depan.”

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...